marți, 1 decembrie 2020

De ziua ta...


Azi este ziua ta și-ți spun,
Că tare dor îmi e de tine
Deși departe sunt acum,
Nu te-am uitat, frumoasă Românie!

Nu te-am uitat și nici nu pot,
Căci ți-am lăsat ca suvenir 
Sufletul meu și pân mă întorc,
Mai poartă-l tu puțin.

Azi este ziua ta și-mi amintesc
Cât de frumos și cald zâmbești,
Atât de mândră sunt când te privesc,
Deși ai traiul greu și chinuită ești.

Atât de tânără și veselă te-am cunoscut,
Cu vise și speranțe mari de viitor 
O mama ce sigură copiii și-a crescut,
Cu cinste, patimă și nu ți-a fost ușor,

Unii te părăsesc, alții te vând 
Copiii tăi sunt diferiți,
Tu Românie pe acest pământ 
De cate ori poți să-i mai ierți?

E ziua ta și-ți doresc să fii iubită,
De toți copiii tăi mai mult,
Când ai necaz să nu fii nevoită,
Să ceri străinilor ajutor în drum.

Tu-i crești din trupul tău pe ei,
Și te jertfești, dai tinerețea ta copiilor 
Eu îți doresc, dragă mea Românie
Bătrâna de vei fi, să nu ajungi la mila lor. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu